FAQ Group: Bezoek aan de kliniek

  • Kan ik bij jullie een vaste dierenarts krijgen?

    Ja, dat kan zeker! U mag altijd aangeven dat u graag een vaste dierenarts wilt voor uw huisdier. Wij zorgen er dan voor dat uw afspraken zoveel mogelijk door dezelfde dierenarts worden uitgevoerd.Bekijk hier ons team om te zien wie er bij ons werkt. Maakt u online een afspraak? Dan kunt u direct zelf de […]

  • Wat zijn jullie tarieven?

    Onze tarieven per vestiging vindt u op onze website op de volgende pagina’s: Wilt u vooraf weten waar u aan toe bent? Wij maken graag een prijsindicatie van de verwachte kosten voor het consult of de behandeling, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

  • Zijn jullie een zelfstandige praktijk of aangesloten bij een keten?

    Wij zijn een zelfstandige dierenkliniek en maken geen deel uit van een keten, wat betekent dat wij onze eigen keuzes maken in de zorg voor uw huisdier en persoonlijke aandacht kunnen bieden bij elk bezoek.

  • Werken jullie samen met een dierenverzekering?

    Wij werken niet samen met dierenverzekeringen. U betaalt de kosten van een consult of behandeling direct na afloop bij ons op de praktijk.U ontvangt uiteraard een factuur die u zelf bij uw verzekering kunt indienen.

  • Biedt de kliniek een spoeddienst aan?

    Onze kliniek biedt spoeddienst tijdens onze reguliere openingstijden, zodat uw huisdier ook bij acute klachten snel geholpen kan worden. Onze vestiging Dierenkliniek Vondelpark is bovendien op zaterdag geopend van 10.00 uur tot 16.00 uur. Heeft u een spoedgeval? Bel ons direct en kies in het keuzemenu voor optie Spoedgeval. Bij spoedgevallen buiten onze openingstijden kunt […]

  • Hoe werkt de betaling na een consult of behandeling?

    De betaling vindt direct na het consult of de behandeling plaats, aan de balie. U kunt bij ons pinnen, contant betalen of betalen met een creditcard.Wilt u vooraf weten waar u aan toe bent? We maken graag een prijsindicatie voor u, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.Als u verzekerd bent, ontvangt u de […]

  • Kan iemand anders de medicatie voor mijn huisdier ophalen?

    Ja, iemand anders mag de medicatie voor uw huisdier ophalen. Houd er hierbij wel rekening mee dat wij wettelijk geen medicatie aan personen onder de 18 jaar mogen meegeven. We vragen u om de naam van uw huisdier en uw eigen gegevens door te geven, zodat we de juiste medicatie kunnen meegeven.De betaling dient direct […]

  • Kan iemand anders mijn huisdier naar de afspraak brengen als ik zelf niet kan komen?

    Ja, dat is geen probleem. Iemand anders mag uw huisdier gerust naar de afspraak brengen.We vragen wel om ervoor te zorgen dat diegene goed op de hoogte is van de reden van het bezoek en eventuele klachten of bijzonderheden van uw dier kan toelichten. De betaling dient wel evengoed direct na de afspraak te worden […]

  • Wat moet ik meenemen naar de afspraak?

    Neem bij uw afspraak het dierenpaspoort of vaccinatieboekje van uw huisdier mee, zodat we alle gegevens kunnen controleren en bijwerken. Is het uw eerste bezoek en gebruikt uw huisdier medicijnen? Neem dan ook een overzicht of verpakking van de medicatie mee. Komt u voor een specifieke klacht? Dan helpt het als u eventuele vorige onderzoeksresultaten […]

  • Hoe kan ik een afspraak maken of wijzigen?

    Afspraak maken Een afspraak maken kan heel eenvoudig online via onze website. U kiest zelf het moment dat u het beste uitkomt.Natuurlijk kunt u ook telefonisch een afspraak maken via 020 6620101, we helpen u graag persoonlijk verder. Afspraak wijzigen of annuleren Heeft u online een afspraak ingepland? Dan kunt u deze eenvoudig wijzigen via […]