Contact
Op deze pagina vindt u de contactgegevens van onze verschillende vestigingen. U kunt ons telefonisch, via de mail en via Whatsapp bereiken. Een afspraak maakt u het eenvoudigst direct online.

Dierenkliniek Vondelpark
Contactgegevens
Sophialaan 53
1075 BP Amsterdam
T: 020 6620101
E: info@dierenkliniekvondelpark.nl
Openingstijden
Maandag t/m Vrijdag: 08:30 – 20:00
Zaterdag: 10:00 – 13:00
Behandeling op afspraak
Tarieven
Dierenkliniek Spaarne
Contactgegevens
Jan van Goyenstraat 18
2102 CB Heemstede
T: 023 3036891
E: info@dierenkliniekspaarne.nl
Openingstijden
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 – 17:00
Behandeling op afspraak
Tarieven
Uw afspraak afzeggen of wijzigen
Wij nemen graag de tijd voor u en uw huisdier. Mocht u onverhoopt niet kunnen, dan willen wij de voor u gereserveerde tijd graag aan een ander baasje kunnen geven. Daarom vragen wij u vriendelijk uw afspraak minimaal 24 uur van tevoren af te zeggen of te wijzigen. Dit kunt u per Whatsapp, per e-mail of telefonisch doen. Doet u dit niet, dan zijn wij helaas genoodzaakt een deel van de geplande tijd bij u in rekening te brengen. Wij hanteren hiervoor de volgende richtlijnen:
- De eerste keer dat u niet komt opdagen voor uw consult of deze te laat afzegt of wijzigt: u ontvangt van ons een bericht, maar geen factuur
- De tweede keer dat u niet komt opdagen voor uw consult of deze te laat afzegt of wijzigt: u ontvangt van ons een factuur van €25,-
- De derde keer of vaker dat u niet komt opdagen voor uw consult of deze te laat afzegt of wijzigt: u ontvangt van ons een factuur van €50,-
- Wanneer u niet komt opdagen voor uw operatie / gebitsbehandeling of deze te laat afzegt of wijzigt: u ontvangt altijd een factuur van €50,-
Heeft u een klacht?
Wij doen ons uiterste best u en uw huisdier altijd zo goed mogelijke zorg en aandacht te geven. Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. U kunt in dit geval uw feedback aan ons doorgeven. Stuurt u hiertoe een mail naar feedback@de-dierenkliniek.nl. Het managementteam van De Dierenkliniek neemt uw mail zo snel mogelijk in behandeling. Wij doen ons best om uw klacht binnen 3 dagen te beantwoorden en in behandeling te nemen conform onze klachtenprocedure.