Contact
Op deze pagina vindt u de contactgegevens van onze verschillende vestigingen. U kunt ons telefonisch, via de mail en via Whatsapp bereiken. Een afspraak maakt u het eenvoudigst direct online.
Heeft u een spoedgeval? Bel ons direct en kies in het keuzemenu voor optie Spoedgeval. Heeft u een spoedgeval buiten onze openingstijden? Kijk dan onder aan deze pagina voor de gegevens van spoedcentra.
Dierenkliniek Vondelpark
Contactgegevens
Sophialaan 53
1075 BP Amsterdam
T: 020 6620101
E: info@dierenkliniekvondelpark.nl
Openingstijden
Maandag t/m Vrijdag: 08:30 – 20:00
Zaterdag: 10:00 – 13:00
Behandeling op afspraak
Tarieven
Dierenkliniek Spaarne
Contactgegevens
Jan van Goyenstraat 18
2102 CB Heemstede
T: 023 3036891
E: info@dierenkliniekspaarne.nl
Openingstijden
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 – 17:00
Behandeling op afspraak
Tarieven
Kattenkliniek Sarphatipark
Contactgegevens
Karel du Jardinstraat 67-A1
1073 TB Amsterdam
T: 020 2246141
E: info@kattenklinieksarphatipark.nl
Openingstijden
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 – 17:00
Behandeling op afspraak
Tarieven
Tarieven behandelingen & Happy Pet Health Plan
Spoed
Buiten onze openingstijden adviseren wij u contact op te nemen met het Medisch Centrum voor Dieren tel. 020 7400600 of Evidensia Dierenziekenhuis Amsterdam tel. 020 3080750
Uw afspraak afzeggen of wijzigen
Wij nemen graag de tijd voor u en uw huisdier. Mocht u onverhoopt niet kunnen, dan willen wij de voor u gereserveerde tijd graag aan een ander baasje kunnen geven. Daarom vragen wij u vriendelijk uw afspraak minimaal 24 uur van tevoren af te zeggen of te wijzigen. Dit kunt u per Whatsapp, per e-mail of telefonisch doen. Doet u dit niet, dan zijn wij helaas genoodzaakt een deel van de geplande tijd bij u in rekening te brengen. Wij hanteren hiervoor de volgende richtlijnen:
- De eerste keer dat u niet komt opdagen voor uw consult of deze te laat afzegt of wijzigt: u ontvangt van ons een bericht, maar geen factuur
- De tweede keer dat u niet komt opdagen voor uw consult of deze te laat afzegt of wijzigt: u ontvangt van ons een factuur van €25,-
- De derde keer of vaker dat u niet komt opdagen voor uw consult of deze te laat afzegt of wijzigt: u ontvangt van ons een factuur van €50,-
- Wanneer u niet komt opdagen voor uw operatie / gebitsbehandeling of deze te laat afzegt of wijzigt: u ontvangt altijd een factuur van €50,-
Heeft u een klacht?
Wij doen ons uiterste best u en uw huisdier altijd zo goed mogelijke zorg en aandacht te geven. Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. U kunt in dit geval uw feedback aan ons doorgeven. Stuurt u hiertoe een mail naar feedback@de-dierenkliniek.nl. Het managementteam van De Dierenkliniek neemt uw mail zo snel mogelijk in behandeling. Wij doen ons best om uw klacht binnen 3 dagen te beantwoorden en in behandeling te nemen conform onze klachtenprocedure.