FAQ Group: Overig

  • Kan ik medicijnen of voeding bij jullie bestellen?

    Ja, dat kan. U kunt zowel voeding als medicatie bij ons bestellen via e-mail & telefoon, of aan de balie. Medicatie die op recept verkrijgbaar is, moet altijd zijn voorgeschreven door een dierenarts. Zonder recept mogen wij deze middelen niet verstrekken. Onze assistentes helpen u graag met het bestellen en kunnen u ook adviseren over […]

  • Kan ik medicijnen bestellen als ik geen cliënt van jullie ben?

    Ja, dat is mogelijk. Wel hebben wij hiervoor een recept of volledig dossier van uw vorige dierenarts nodig. Zo kunnen wij controleren welke medicatie uw dier gebruikt en of dit veilig kan worden verstrekt. Zonder deze informatie mogen wij volgens de wet geen medicijnen afleveren.

  • Hoe vraag ik een herhaalrecept aan?

    U kunt eenvoudig een herhaalrecept aanvragen via de mail, telefonisch of aan de balie. Vermeld daarbij de naam van uw huisdier, de naam van het medicijn en de dosering. Onze dierenarts beoordeelt of het middel opnieuw kan worden voorgeschreven. Houd er rekening mee dat in sommige gevallen eerst een controleafspraak nodig kan zijn, bijvoorbeeld wanneer […]

  • Ik wil graag veranderen van dierenarts, kan dit?

    Ja, u kunt zeker van dierenarts veranderen. U bent vrij om een dierenarts naar keuze te kiezen.Indien u naar ons overstapt: om uw huisdier de best mogelijke zorg te blijven bieden, ontvangen wij graag het medische dossier van uw huisdier, zodat wij de volledige voorgeschiedenis kennen.